Sunday, January 9, 2011

Doraemon Vs Transformer

Salam bloggers...
untuk kali ini aku mau cerita pasal aku sebagai hosteller yang memang full time..trying to avoid part time hosteller lagi..untuk minggu yang pertama, aku berjaya melaluinya dengan jaya dan CEMERLANG..aku tangkis segala hasutan untuk balik rumah eventhough aku selalu demam ingatkan bapa aku...tapi, saeng please stop jadi manja!!dan itulah yang aku sedang lakukan sekarang...

Untuk semester ni, biarlah aku kurangkan menyusahkan parents aku...kalaulah ada tempat parking kereta istimewa khas untuk aku di uitm ni, aku parking babyku supaya ndakla jugak aku berjauhan..babyku semakin ndak terurus sudah di rumah tu...sedih pun ada bah....

My roomate is my Doraemon @ Nurhamidah Andi Kaharuddin....aku panggil roomateku ni si yayang... totally, aku memang dan teramat manja dengan roomateku yang penyayang ni...yang bestnya, si yayang ni  kira macam fanatik dengan doraemon, and aku fanatik dengan transformer.. memang aku minat habis dengan transformer ni... jadi ada satu malam, kami dengan bangganya melekatkan stiker doraemon dan transformer dalam bilik..aku ni pun mengambil risikolah lekatkan satu stiker doraemon dan transformer depan pintu bilik..punyalah aku happy malam tu...jadi keesokan harinya, dengan perasaan yang berbunga mau ke kelas, aku pun sempat jugak sampaikan salam dengan stiker depan pintu tu.. jadi, bila dah habis kelas,, aku ni pun masih lagi dengan perasaan berbunga2 balik hostel...tapi malangnya..stiker kami kena cabut unit kolej..kurang asam! agak sedih jugakla sikit...tapi yang penting, dalam bilik masih lagi ada stiker doraemon dan transformer...



Pada semester ni, berita baiknya dengan secara rasminya aku telah dilantik untuk menjadi CC padang kawad..insyaAllah aku akan gunakan peluang ni untk menimba ilmu sebanyak yang mungkin...bukan mudah untuk menggalas tanggungjawab tersebut, tapi itulah yang menjadikan kita manusia yang lebih bermanfaat di Bumi Allah...

1 comment: